Nagroda w konkursie na 100-lecie służb sanitarnych w Polsce

W tym roku  służby sanitarne w Polsce obchodziły 100-lecie istnienia. 21 listopada 2019 r. w Ośrodku Kultury ten jubileusz świętowała Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sejnach. 

Podczas uroczystości ogłoszono wyniki dwóch konkursów: plastycznego "Mam wybór - wybieram rozsądek" i literackiego "Jak Inspekcja Sanitarna służy ludziom". Ja brałam udział w tym drugim. Polegał on na napisaniu opowiadania lub wiersza dotyczącego powyższego tematu. Postanowiłam sprawdzić swoje umiejętności, napisałam wiersz i... ku mojemu zaskoczeniu zajęłam II miejsce! Oprócz dyplomu i gratulacji otrzymałam także nagrodę rzeczową. Ze swojej strony polecam brać udział w konkursach - to super sprawa! 
/Magda/



Zdjęcia pochodzą z portalu sejny.net.

Komentarze

Popularne posty