Jaką szkołę wybrać?

Maj to dla tegorocznych ósmoklasistów ciężki czas podejmowania życiowej decyzji - jaką szkołę wybrać, żeby nie żałować? Chcę Wam opowiedzieć o mojej szkole. 

Gdy dwa lata temu szłam składać podanie do szkoły ponadgimnazjalnej, nie byłam pewna, czy odnajdę się w murach ZSCKR. Miałam obawy dotyczące rówieśników i nauczycieli.

Dzisiaj kończę drugą klasę i jestem zachwycona. Moje wahania i lęki okazały się zupełnie bezpodstawne. Uważam, że to najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć. Nauczyciele są wspaniali, pomogą z każdym problemem (nie tylko edukacyjnym). Jestem mega zadowolona i z biegiem czasu wiem, że każdy się tutaj odnajdzie, bo jest tu miejsce dla każdej osobowości. 

Jestem dumna z mojej szkoły i sądzę że każdy, kto pojawi się w naszych murach, po czasie będzie miał to samo mniemanie, co ja. Zapraszam Was serdecznie - ZSCKR górą! 😍🥰 
/S/ 
Autorami poniższych zdjęć są członkowie Szkolnego koła fotograficzno-filmowego.
 












 
 

Komentarze

Popularne posty