Kacper i Mateusz z certyfikatami barmana

Projekt "Młodzi - zawodowo kompetentni na rynku pracy" zapewnia wiele profesjonalnych szkoleń, ale przy tym także zabawy. Jednym z zaproponowanych szkoleń był kurs barmański. Brzmi ciekawie, prawda? Dziś mam przyjemność porozmawiać z kimś, kto właśnie tam był. Kurs odbył się w dniach 14-17 września br.

- Kacper, jak oceniasz zajęcia? 
- Było fajnie, gdybym mógł, poszedłbym jeszcze raz! 
- To zrozumiałe! 😁 Może opowiesz nam, jakie drinki nauczyłeś się robić?  
- Jasne! Potrafię już zrobić Krwawą Mary, Mojito, Pina Coladę, ale drinkiem, który najbardziej zapamiętałem, jest Dziki Renifer. 
- Tak, to na pewno ciężko będzie zapomnieć. Więc ostatnie pytanie. Czy polecisz ten kurs innym? 
- Oczywiście! Atmosfera była świetna, prowadzący miły i zabawny, a do tego dużo się nauczyłem. 

Jak widać, kursy są naprawdę ciekawe i mogą się nam bardzo przydać. Sam mam w planach wziąć w kilku udział. Aczkolwiek będzie to musiało poczekać do końca pandemii...

Dodam, że kurs barmański był skierowany tylko do pełnoletnich uczniów. Z naszej klasy do udziału w nim zakwalifikowali się Kacper i Mateusz, czego im bardzo zazdrościmy. 😁

/Szymon/










 

Komentarze

Popularne posty