Niezwyczajne naleśniki

Potrawy, które przyrządzamy na zajęciach praktycznych nie zawsze muszą być tradycyjne. Ja na przykład nie lubię rutyny. Nawet ze zwykłych naleśników można wyczarować coś, co zaskoczy każdego. Zdradzę Wam na to swój sposób.

Przygotujcie ciasto na naleśniki i dodajcie do niego trochę barwnika spożywczego - to właśnie on zrobi efekt WOW. Po usmażeniu placków napełnijcie je ulubionym nadzieniem. Ja wybrałam serek śmietankowy, który połączyłam z serem fetą, ogórkiem, wędzonym łososiem i brokułami. Można dodać praktycznie wszystko, co lubimy! Naleśniki zwijamy w rulony i dzielimy na mniejsze części. Można je ułożyć na półmisku tak, jak ja to zrobiłam. Wyszła z tego idealna przekąska na przyjęcia, spotkania z przyjaciółmi lub rodziną! Zachęcam do naleśnikowej zabawy. 😋

/Patrycja/


 

Dla początkujących zostawiam swój przepis na ciasto naleśnikowe: 

  • 1 szkl. mąki pszennej
  • 2 jaja
  • 1 szkl. mleka
  • 3/4 szkl. wody (najlepiej gazowanej)
Wszystkie składniki ze sobą mieszamy, ciasto powinno być lejące. Jeśli wychodzi za gęste, trzeba dodać trochę wody lub mleka.

Komentarze

Popularne posty